CONEŮV DLOUHÝ UPDATE     (4. 3. 2009)

Nové songy, Denny's, nedostatek spánku, červené víno a masážní křeslo? - Jedna Coneova noc v LA.

Byl jsem zrovna v LA po 3 dny a 2 noci od 23. do 25. února.

Dostávám zprávy od lidí, kteří se mě ptají co v poslední době dělám. Bylo toho opravdu hodně, ale napadlo mě, že bych se s vámi podělil o jeden den, který jsem nedávno prožil v LA. Byl jsem 2 týdny na dovolené u Karibského moře předtím než jsem jel do LA. Všichni ví o množství večírku, které můžete obrazit a chlastu, který můžete vypít na dovolené. Uděláno s konstantní "prázdninovou opilostí". Z dovolené jsem letěl domů do Toronta kde jsem byl v 23:00. Do postele jsem se dostal něco málo po půlnoci. Další den jsem vstával v 5:30 ráno abych chytil letadlo do LA. Pěkně kodrcavý let přistál okolo 11:30 Los Angelesského času. Vzal jsem si půjčené auto a jel jsem se setkat s Dipplem a dali jsme si Burrito. Pak jsem měl být do 16:00 v Denny's, kde jsme tvořili jídlo pro jsejich Late Night Rock Star Menu (důvod proč jsem vlastně do LA jel). Pak jsme se rozhodli, že si později dáme večeři, takže Deryck si na chvíli skočil domů. Já a Steve jsme šli do hospody na pivko. Mluvili jsme o hudbě, videích a o stavu a klesající spirále realitního trhu (haha, no jo už jsme staří chlapi). Po pivu jsme se vydali setkat se s Deryckem do italské restaurace. Steve musel jet domů do Long Beach, takže po večeři odjel. Deryck mě pozval k sobě poslechnout si několik nových songů, co napsal. U Derycka jsme vypili láhev červeného vína. bylo to moje oblíbené červené víno Toasted Head Merlot. Deryck řekl: "Nestarej se o to, kolik toho vypiješ, protože můžeš zůstat přes noc." Začali jsem teda poslouchat songy, pít víno, poslouchat songy, pít víno a tak dál a tak dál. Rychle jsme se dostali přes 2 láhve vína a poslechli většinu nových songů, které napsal. Znějí kurevsky úžasně! Některé z nich jsem už předtím slyšel a už jsem je i hrál, ale některé jsem nikdy předtím neslyšel. Byly úplně nové. Jsem z nového alba vážně nadšený. Nezní to jako nic co jsme kdy udělali, ale pořád to zní jako Sum 41. Jsem do toho fakt zapálený. Pak jsme si uvědomili, že jsme vypili zbytek skrytého vína, které Deryck měl. Pak ale vešel do místnosti s velkou starou lahví Grey Goose Vodky. Po kupě skleniček vodky byly mé motorické schopnosti fuč a nemohl jsem dát do kupy ani smysluplnou větu. Deryck pak řekl, že bychom si mohli udělat pizzu. Pizza byla skvělá, ale byl jsem už tak opilý, že jsem zapomněl, že trpím nesnášenlivostí na laktózu a pizza měla spoustu sýru. Měl bych se Deryckovi a jeho gauči omluvit za pachy, které ze mě potom vycházely. Letmo jsem se podíval na hodiny a bylo na nich 5:30. V hlavě jsem si spočítal, že bych mohl být v 8:30 v Torontu. to by znamenalo, že bych byl vzhůru 27 hodin. Extrémně unavení a extremně opilí jsme asi ještě další půl hodiny posedávali, mluvili a poslouchali hudbu. Deryck pak řekl, že jde do postele. Zeptal jsem se ho, kde je jeho masážní křeslo a jak stoupal po schodech do postele, ukázal na svůj suterén. Doklopýtal jsem se po schodech dolů a slídil jsem kolem hledajíc masážní křeslo. Nakonec jsem jej našel a usadil jsem se do něj. Dal jsem to na nějaké náhodné nastavení a usnul. Vzbudil jsem se asi o hodinu později. Vypnul jsem křeslo a vylezl jsem po schodech do postele. Tou dobou bylo slunce už plně vyšlé. O 2 dny později jsem letěl domů. Myslím, že má játra dostala za poslední 3-4 týdny dost zabrat. Čas na snížení tlaku. Není to nejšílenější historka na světě, ale co se stalo další noc je už příliš abych vám to řekl..................Celé mravní ponaučení tohoto příběhu, jsem velmi nadšený z nových songů a v tuto chvíli nenávidím chlast. Brzo se zas ozvu.